czwartek, 22 maja 2014

SWOT daje radę

Wieczór Dobry.!

nie mam jakiejś większej weny, także najprawdopodobniej ten tekst będzie...

słaby.

strenghts, weaknesses, opportunities & threats


1. co jest moją siłą?
2. jak wyeliminować słabości?
3. Jakie tak naprawdę mam w tym wszystkim szanse?
4. I najważniejsze, co z tymi, kurde, zagrożeniami?

posługiwanie się niepełnosprawnymi może być kiepskie.
well, jak już zauważyliście tego wspaniałego chłopaka,
ma on w sobie coś, czego ja, niby pełnosprawny,
nigdy nie osiągnę.

pewnego razu, spotkałem się z moim bardzo dobrym znajomym.
well, można powiedzieć że ubolewałem nad sobą,
co takiego złego narobiłem, ile osób skrzywdziłem itd.
jedyne co zrobił to zapytał się,
co zrobiłem 'dobrego' ?
czy w ciągu całego dnia nie znalazła się ani jedna rzecz,
którą można by uznać za 'dobry uczynek'?
no zajęło mi kilka dobrych chwil zanim odpowiedziałem na to pytanie.

czy SWOT mam robić tylko na podst. marketingu?
hmmm... czasami warto określić jaką przyjmujemy strategię.
albo jak to nywele wcześniej pisało, KODEKS.

jak to jest?
czy rzeczywiście przeprowadzamy rewolucje życiowe tylko wtedy,
kiedy dzieję się źle?
Dopiero wtedy stać nas na komentarz:
JEST TAK ŹLE, ŻE JAK SIĘ NIE OGARNĘ TO PO MNIE.
czemu tak usilnie chcemy odbić się od dna.

bardzo lubię myśleć o tym przez pryzmat rafy koralowej.
no jakby nie było, ona występuje tylko na dnie.
przyciąga nas swoim pięknem,
mami kolorami...
jednak, człowiek nie ryba...
w końcu tlen się kończy.
i intuicja/zdrowy rozsądek/odruch rozkazuje nam wrócić na łódeczkę.
jednak nie musimy tego robić.
możemy zostać na dnie, bo rafa taka piękna, rybki takie słodkie.
jednak tlenu już nie ma.
i mnie też już nie ma...
--------------------------------------------------------------

pepe.
Oljo, ja mam swoje okulaly.
zlób zdjęcie Olio.

ludzie już nie czytają niuele. wpadają tylko dla pepe.
--------------------------------------------------------------

jeśli nadal nie znasz,
myślę, że musisz poznać.
bo pasażer zawsze ma rację. :)

czy może przetłumaczymy passenger
jako piąte koło u wozu?
tak mówi google.
google to nie nywele.
ale też czasami prawi prawdę.

dzisiaj krótko. aż mi głupio.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz