sobota, 2 sierpnia 2014

żyj nimi.

marzenia?
a różne mam.
dużo już tu o nich pisałem.
ale czymże bym bez nich był?
na pewno jeszcze bardziej nudny niż jestem teraz.

marzy mi się np. zajebisty festiwal muzyczny w Poznaniu.!
a co.!
festiwal kilkudniowy.
Jakie zespoły? 
well, mam kilku faworytów :D
Ben Howard
Passenger
moi ukochani Imagine Dragons na pewno znaleźliby tutaj swoje miejsce.
Tak samo jak The Lumineers.! nie za bardzo znani, ale super łapią kontakt z ludźmi na koncertach.!
Kodaline.
Bastille.
Arctic Monkeys,
z Polskich propozycji.
well, tu nie jestem optymistą i z pewnością nie znam się na muzyce,
ale chętnie przygarnąłbym takie jednostki jak
COMA
Brodka
Podsiadło
Czemu nie?
lubię ich :D

Tak, to jest moje marzenie.
może po takim czymś w końcu dorobiłbym się na to całe Porsche?


Jeśli jeszcze nie wiesz jak bić 13-latka,
napisz,
opowiem Ci jak Jakub musiał wytrzymać ze mną cały tydzień.
Pozdrawiamy. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz