poniedziałek, 20 stycznia 2014

Miernoty Tęsknoty.!

Trudno stwierdzić czy to jest to.
Czy chciałbym zostać Managerem Ibis Hotel w Poznaniu? 
Czy chciałbym być starszym specjalistą od PR w dużej korporacji?
Czy chciałbym mieć swoją kawiarnie w 'Petit France'? 
Lubię realizować wysoko postawione cele.!
Lubię kontakt z prasą.!
Uwielbiam pomysł kawiarni sam w sobie.! 

*Stoję za barem, słuchając problemów ludzi, 
przychodzących na kawę po pracy.
Oglądam młodych zakochanych*


Tak jak ja, wielu młodych rozmyśla nad tym, 
co ja właściwie chce robić po tych studiach?!

"Ja to chciałbym sobie łowić ryby codziennie rano...
Zakładać kalosze, brać wędkę, zanętę... 
I tak po prostu pójść nad staw i zacząć łowić ryby."

Czemu by nie?! 

Różne osoby pytają mi się jak mogę mieć takie 
'z dupy' podejście do rzeczywistości?
Oderwane od wszelkich realiów.!
Nawet nie wiecie jak mało problemów jest w tym moim świecie.!
Czy jestem dziwny? 
Mam nadzieję, że tak...
Bo we współczesnym świecie wszystko to, co jest nienormalne, 
zaczyna być akceptowalne przez społeczeństwo.

Jak głupio myślimy nad tym, jakie studia wybrać, by mieć dobrą pracę.
Bym mógł dużo zarabiać. Bym mógł dużo podróżować, Bym zobaczył cały świat.!
Przestałem dbać o pieniądze, problemy zniknęły.
Nagle znalazło się, i na podróże, i na ciuchy, i na wyjścia...
Zacznij dbać o relacje z innymi ludźmi.!
No magic, No Bullshits.
Thats how I believe.!

"Zobacz świat takim jaki jest, a nie jaki oferuje Ci biuro podróży..."
Taka tabliczka zawiśnie nad jednym ze stolików w mojej kawiarni...
Darushka i Natalushka będą mi piekły dobre ciasta, 

zapraszam :D


Hasło z ostatniej kolędowej soboty,
"Miłość trzeba pielęgnować..."
AND
Nie bawimy się w Gendery.xD hahhahha


Pozostaw coś po sobie, hejty też zbieram. oh :D



Jak będziesz już myśleć nad pięknym komentarzem to posłuchaj sobie pięknej piosenki ;)
here: wszyscy znają, wszyscy kochają
:))))

2 komentarze:

  1. To jest moja motywacja, żeby zostawić zmartwienia i żyć realizując marzenia, dbając o innych ludzi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądziłam, że możemy mieć tyyyyle wspólnego! a może nie tyle wspólnego, co, że Ty masz akurat takie pomysły na życie i że czytając o nich przebudzę się z mojego realizmu ;)
    Ps. czekam na czekoladę;D

    OdpowiedzUsuń